Menü
 
Hír
A Prince of Persia The Movie 2010 Nyarára várható!!!
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Változás
Karc
 
Játékok
 
Végigjátszás
 
Extrák
 
Galériák
 
Kép
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Fire
 
Áttünés
 
Hírek
Hírek : Keret történet!!

Keret történet!!

djdonci  2008.05.30. 15:18

Miután az Ubisoft oly sikeresen „belenyúlt a tutiba" a Sands of Time trilógiával, nyilvánvaló volt, hogy a Prince of Persia sorozat nem ér véget a Two Thrones-szal, s számíthatunk a folytatásra.

Miután az Ubisoft oly sikeresen „belenyúlt a tutiba" a Sands of Time trilógiával, nyilvánvaló volt, hogy a Prince of Persia sorozat nem ér véget a Two Thrones-szal, s számíthatunk a folytatásra. Egy kiszivárgással, egy bejelentéssel és pár képpel később végre konkrét információk is elkezdtek felbukkanni a legújabb epizódról, lássuk tehát, mibe csöppen bele az új Herceg!

Prince of Persia: Prodigy - 1. kép Prince of Persia: Prodigy - 2. kép



Mesés látvány
Kellemes meglepetés (számomra), hogy az Ubisoft Montreál nem ragadt meg az előző részek bevált elemeinek újrahasznosításánál, ehelyett visszamentek a sorozat alapjaihoz, és onnan építik fel az új epizódot, teljesen új szempontok szerint.

 

Az első jelentős változás, amelyet már mindenki megcsodálhatott, az a grafika lecserélése. A játék ugyanis cel-shading-szerű megjelenítést alkalmaz, melyet a fejlesztők nem így hívnak, inkább az „illustrative" jelzőt aggatták rá. A megkülönböztetés érthető, hiszen a cel-shadingre jellemző „lapos" látvány helyett részletgazdag, festményszerű képeket kapunk, melyek bármelyike mehetne illusztrációnak egy „Az ezeregy éjszaka meséi" képeskönyvbe.

Prince of Persia: Prodigy - 3. kép Prince of Persia: Prodigy - 4. kép


Mehetsz, amerre látsz
A következő jelentős változást az Ubisoft legutóbbi nagy sikerjátékának köszönhetjük, ugyanis a Herceg az Assassin's Creed-hez hasonló nyitott világban kalandozik majd. A történet szerint hősünk (aki még nem herceg, csak egy egyszerű kalandor) útja során egy eldugott Édenkertbe keveredik, melynek közepén az Élet fája díszeleg évezredek óta. A fába az Ahriman nevű gonosz istenséget börtönözte be Ormazd nevű testvére (mellékes megjegyzés: tényleges perzsa istenekről van szó), és kiszabadulása pont hercegünk érkezésével esik egybe. Szerencsére a szabadságával járó Romlást (Corruption, így, nagybetűvel) a kert falai képesek egy ideig bent tartani, azonban az lassan szivárog a külvilágba. A Herceg ezt szeretné megakadályozni (hogy alapból ennyire jófej sráccal van dolgunk, vagy valami/valaki belekényszeríti, azt nem tudom), s így a kert közepét központként használva bejárja a környéket, felszámolva a Romlást.

Prince of Persia: Prodigy - 5. kép Prince of Persia: Prodigy - 6. kép


Egy ellenfél sok formában
Érdekes koncepció, hogy a játék folyamán valójában csak egy ellenfelünk van: a korábban említett Romlás, amely egy intelligens fekete massza, s mindig a helyzethez illő alakot ölti fel.

 

Ha kell, ellenféllé válik, akivel meg kell küzdenünk, ha kell, csapdává alakul. Ennek a megközelítésnek két következménye van. Egyrészt mindig csak egy ellenféllel kell szembeszállnunk, és soha, semmilyen körülmények között nem keveredünk csoportos küzdelembe. Azonban az az egy ellenfél (természetesen többfajta formát is ölthet a Romlás, szóval nem mindig ugyanazzal a fickóval kell ugyanúgy megküzdenünk) sokkal erősebb, technikásabb és intelligensebb minden harc durva és intenzív. A második következmény az, hogy a csapdák jobban „ránk mozdulnak": megpróbálhatnak megragadni, letaszítani egy falról, stb.
Még egy érdekes tulajdonság, hogy a Romlás terjeszkedik, ahogy haladunk előre a játékban: míg megtisztítunk egy területet, addig a fertőzött részeken tovább súlyosbodik a helyzet. Ez különösen fontos, ha figyelembe vesszük, hogy szabadon dönthetünk arról, merre megyünk, mert így a sorrend, amelyben bejárjuk a helyeket, változtatja a játékélményt is. Egyik végigjátszás alatt egy területre elsőként megyünk, és gond nélkül lenyomjuk, másik végigjátszás alatt utolsónak hagyjuk, és vért izzadunk, míg átkeveredünk a töménytelen csapda között.

Prince of Persia: Prodigy - 7. kép Prince of Persia: Prodigy - 8. kép


A Herceg új trükkjei
Új főszereplővel természetesen új képességek is járnak, így ugrott az idő manipulálása, helyettük viszont akrobatikus trükkök miriádját kapjuk. A Herceg bal kezére csatolt karom funkciójáról már hallhattok: segíti a falon futást, felkapaszkodást, lecsúszást, és harcban is használja. Mivel egy elvétett ugrást már nem tudunk visszatekerni, így a karom tölti be a „biztosító kötél" szerepét is: ha leesünk valahonnan, akkor még lehetőségünk van belevájni a falba és megúszni a lezuhanást.
A harc is sokkal komplexebb lett: köszönhetően a fent említett okosabb ellenfeleknek, az összecsapások már-már egy verekedős játék intenzitásával zajlanak le, és ehhez illeszkedik az átírt kombó-rendszer is. A Warrior Withinben bevezetett „E, E, E, LMB, LMB, E" jellegű előre adott trükkök helyett ugyanis egy sokkal folyékonyabb rendszert kapunk, amely az ígéretek szerint 15 ütés hosszú kombók bevetését gond nélkül lehetővé teszi.

Forrás:Gamestar

 
számláló
Indulás: 2006-05-06
 
Idő

 
Kép
 
Sand of Time
 
Warrior Within
 
The Two Thrones
 
Prince of Persia
 
Dark
 
Telefon Játékok
 
Változás 2
 
Társoldalak
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?